Khamis, 20 Ogos 2009

PUNGGUNG PALING SEKSI

Kalau di Malaysia, tiada artis yang boleh kita senaraikan mempunyai punggung yang hangat. Sekali imbas rasanya semua sama sahaja. Tetapi berbeza pula dengan Hollywood. Mereka di sana dah tak main botox-botox kat dagu, kat pipi atau dada seperti yang sibuk dilakukan selebriti di Malaysia. Umumnya, anda sendiri tahu siapa.

Mari kita lihat artis Hollywood dengan punggung paling mahal bak kata diorang lah.. Kim Kardashian, Jennifer Lopez, Shakira, Jessica Simpson… Kami nengok biasa je pun. Tak heran.

dan yang paling hangat sekali.. tentulah…..

-
-

Uiks.. ni sapa pulak ni.. Ape lagu dia nyanyi? Apapun, seksikan? Hehe.. cheers..

http://malaysiasensasi.blogspot.com