Selasa, 18 Ogos 2009

KIWI & TOMATO...THE RISE OF COBRA



aku ingin bercerita kerana ketika ini, hati rasa gembira, walaupun ianya tidak akan kekal lama..tidakkah kegembiraan itu juga ciptaan Allah..

Aku gembira sebab ada orang-orang tersayang di sekeliling aku..
yang memahami
yang mendorong
yang menunjukkan
yang mendengar
yang mengambilberat
yang senyum
yang ketawa
yang bergurau
yang memotivasikan
yang menangis
yang setia menunggu
yang bersangka baik
yang berkata ya untuk aku
yang segala-galanya

Aku berserah pada Allah semoga ini kekal..
dunia dan akhirat..
kekal dan selamat...
kerana akhirnya penghidupan ini hanya ada Allah..

Tomato you are so red..so good...should eat u early..now dah tua hahhahaha maybe too late..maybe not..do u know what will happen next..

Kiwi....should eat selalu hahahahaha..taste good..but no nakal-nakal...

Wallahuallam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan