Rabu, 29 Julai 2009

wahai anak muridku, api perjuangan sudah dinyalakan..

takde apa sangat nak tulis..cuma nak tutup hari yang sibuk ni dengan catatan2 yang juga maha boring. Syukur anak2 murid aku dah mula dengan terhegeh-hegeh membuat rangka arca masing-masing, sampai kong alat pateri hahahaha..tapi takpe ini namanya perjuangan..sebagaimana ia bermula ianya akan diakhiri dengan jayanya.

memang le agak sukar untuk menyiapkan arca premix mortar ni..tapi ndak atau tidak kena siapkan juga...hahahaha..ini bukti korang seme student seni yang ada high spirit..turpentin pun boleh gak...dan aku pulak semakin busy..macam la aku ni penting sangat..sedangkan aku pening hhuhuhuhuhu

setelah beberapa ketika aku menoleh ke belakang dan melihat ke depan serta memalingkan muka ku ke kanan dan ke kiri...aku masih banyak perkara yang perlu dilunaskan...diselesaikan..walaupun ini semua kerja dunia..tapi ianya akan membawa aku ke syurga..arghhhhhhhhhhhhhhhh hahahahahah....

buat anak2 murid ku api perjuangan sudah dinyalakan..tanamkan iktikad untuk menang dalam perjuangan ini...walaubagaimanapun jika kalah..kalah lah dengan maruah dan kebanggaan................Allahuakhbar

buat kiwi n ceri tomato....perjuangan takkan selesai jika di Luh Mahfuz sudah menentukan korang sedap dimakan begitu saja hahahahaha

zact....

4 ulasan:

  1. kiwi xsedapla...durian lagi seda rasanye...hehehee..
    durian n rambutan in memories...

    BalasPadam
  2. hehe.. mereka sgt tekun membuat arca2 itu.. suke sgt tgok mereka buat...

    BalasPadam
  3. biar kebas tangan. jangan kebas otak, encik. alhamdulillah keje ni xserenyoh catan.(yeke x. atau belum lagi.hu...)

    BalasPadam
  4. assalamualaikum...
    insyaALLAH en..
    trma ksh untk smuanya =)
    jasa en hnya ALLAH yg mmpu blas..
    xjemu2 mlayan krenah kmi..
    cbe mnyelesaikan msalah2 kmi yg xbrhabisan..
    mmbri jln kluar untk kmi..
    THANKS A LOT!
    kmi hargainya..
    (^^,)

    BalasPadam