Jumaat, 24 Julai 2009

USTAZ AKHIL HAYY


Aku memang minat kat dia ni dulu....terutama masa aku study kat UPSI. Apa yang jadi kat dia sekarang ni sama- sama la kita doakan agar dapat dia atasi agar ianya tak terjadi pada kita semua. Setiap manusia akan mencatit sejarah masing-masing. Walaubagaimanapun dia bukan buat dosa besar so hahahahahah...yang buat dosa besar tu korang suka pulak dengar..aku pun hihihihihi

Aku cuma nak memetik kata-katanya dalam KOSMO (23 Julai 2009, Khamis) dia cakap...

"...saya sedar, sebagai manusia bukan semua yang kita minta diberi Allah, kadangkala apa yang kita tidak mahu itu diberi dan kena terimanya sebagai dugaan dengan penuh redha....."

Take your time and think....