Ahad, 16 September 2007

ASING & TERASING DI BUMI YANG ASING..

Assalamualaikum
....masuk tahun ni dah hampir 10 tahun aku tinggalkan bandar Temerloh. Aku g wat first degree mid 98, mid 2001 aku posting ke Selancar, x semena-mena end 2006 g wat master ofer KPM. Aku selalu tak sedia lalai n terleka..well mungkin aku ni memang malas...ntah la
Perjumpaan dgn Shukaila baru ni terus mnerus membawa aku ke dunia misteri fantasi...aku tak tau dia bengang kat aku @ tidak sebab keje aku srupa tu le...tapi aku masih blur n takut n stat. Dia pun ada perkara yg x jelas...tapi banyak yg jelas la bkn mcm aku x jelas2.
Hari ni aku mula menaip..sampai sakit belakang. Kebelakangan ni banyak sangat dugaan keje,financial,feelings...dsb,Alhamdulillah ada bini n anak yang sangat memahami..Buat isteri aku sehingga ari ni aku totap cintakan mu...buat Nananini sayang selalu
Kesian kat Mak aku sahur n buka sorang2..nasib ada Angah...bila jauh gini baru ingat kat Mak Abah..padan muka ngko
Sinar FM sehari dua ni banyak memutarkan lagu2 nostalgia..aku n isteri duk bercerita hubungan lagu n kenangan lama...ada satu lagu lama tu best sangat..
HIDUPKU SEPERTI BADAI
TAK HENTI GELORA
TERHEMPAS DI PANTAI...
ok tak..
Hari ni aku g tahlil rumah jiran..community kat taman ni ramai cina,,tak ramai yang dtang tapi hidangan best. Sup bini aku lagi best
Allah terima kasih kerana memperkenankan permintaan ku...maafkan aku kerana sering melupakan Mu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan