Rabu, 19 September 2007

ALHAMDULILLAH...INI NIKMAT BERAGAMA



...AKU BUNTU..KADANG KALA RASA MACAM SUNYI JE...RINDU, INGAT KISAH-KISAH LAMA MASA KAT SELANCAR, TEMERLOH...NTAH MANA LAGI...INGAT KAT MAK, ABAH, MAK MERTUA N KERATONG...ADIK-ADIK...BAK KATA NURUL KITA KENA TERUS MELANGKAH, TAK PERLU TENGOK BELAKANG..INSYAALAH. AKU BERSYUKUR DIJODOHKAN DENGAN ISTERI YANG AMAT MEMAHAMIKU...ANAK-ANAK YANG SELALU PAKSA AKU BERFIKIR...


kehidupan dan suasana kat Kuching ni memang sangat menekankan. Pulak2 aku buat research sorang2...takde pun member...seme sorang2..memang tertekan dan terasing. Tapi Allah itu sememangnya tahu apa telah ditentukannya itu baik buat kita....cuma aku ni tak bersyukur dan berterima kasih. Ya Allah jangan jadikan aku kufur nikmat.


Ntah pusingan ke berapa...untuk ari ni alhamdulillah...ada lagi beban tapi kena le laju..walaupun terpaksa menipu sikit...bohong sunat. Kata2 Prof. Khairul memberi satu energy booster, walaupun aku tak tau macamana nak selesaikan seme burden ni tapi aku percaya n yakin aku boleh buat walaupun tak sebaik sapa sapa pun. Aku nak cabar diri aku je tu dah cukup baik sebab aku dulu bukan pandai sangat,,,yang dok ada ari ni pun Allah dah tentukan..


Well stop seketika...

Buat Mak...terima kasih untuk doa

Buat Abah...terima kasih untuk sabar

Buat Tie...terima kasih untuk kasih sayang semoga kita bersama dunia akhirat amin

Untuk Nana Nini...tanpa korang hidup Ayah tak sempurna

Untuk Allah pada Mu ku letakkan segala pengharapan, jangan jadikan aku kufur, riak,sombong, takbur, ujub dan segala sikap buruk.... Kerana Aku tak mampu melawan Mu



Wassalam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan