Rabu, 26 September 2007

PERJALANAN YANG PALING PANJANG DALAM HIDUP AKU...KERANA ALLAH TAALA

Aslkm

aku pun tak tau besar sungguh dugaan Allah pada aku. Aku nak berkawan ngan orang tapi orang taknak kawan ngan aku. Well padan muka aku. Banyak sungguh cubaan dan dugaan aku di persimpangan terakhir untuk putus asa...keje ni yang makin tak pasti.

aku cuma nak member tempat aku bercakap, berbual, bercerita tentang apa yang aku buat ni tapi...ini dugaan untuk aku...

keperitan ni akan mengajar aku sesuatu. aku hanya manusia biasa takde apa...tawakal je la. mungkin hari ni aku macam ni...sok lusa sapa tau kalu umur masih panjang lagi.

Ya Allah terima kasih atas rahmat yang engkau turunkan.