Sabtu, 5 November 2011

3 tahun di IPGKTAA

Assalamualaikum...

Saya tidak berminat untuk menulis sangat..saya minat memetik..dengan kata lain copy and paste..hujung Nov 2011 ni cukuplah 3 tahun saya berada di IPG..alhamdulillah. Bagi sesetengah orang 3 tahun tu masa yang panjang..bagi saya boleh jadi ia panjang atau singkat lihat bagaimana ia dimanafaatkan. Apapun setelah 3 tahun di sini..saya sudah ada rasa..rasa seperti semasa saya bekerja di sekolah rendah dan menengah dahulu...hahahaha...rasa apa? hahahaha...tengok aje my track record...(cari la sendiri)..sebenarnya tak banyak yg berubah di sini berbanding semasa di Kuching..tiada cabaran baru...tiada apa yg menarik sangat..umpama melalui jalan lurus...lama sangat memandu mata mengantuk...hahaha itu sahaja.....mata saya sudah mengantuk....bergembiralah kerana hidup hanya sekali....

wallhuallam