Ahad, 9 Ogos 2009

CETAKAN LASER JET KALER

assalamualaikum

takde apa sangat 2 hari ni...duk mengadap muka anak2 n isteri serta kakak ipar yang datang dari KL...umair tido aje..nana nini ada kem solat..n sepupu2 dia duk tunggu mengadap disney channel..aku pulak makin sibuk walaupun macam tak sibuk tapi aku memang nak duk kat rumah sambil muhasabah diri yang sesat dalam terang ni hahahaha

takde apa pun cuma kadang2 tu rasa macam tu..hahahahaha...so korang seme pun kena macam tu sesekali duk le fikirkan diri sendiri...aku ni macam la bagus sangat hahahah

aku cuma nak maklumkan satu perkhidmatan cetakan laser jet colour..oleh sahabat aku ni..untuk 12 keping pertama RM3.00 lepas tu RM2.50 untuk yang seterusnya hahahahaha amacam murah tak..tapi kena jadi member la...so senang nak taw sapa yang dah print.

ok kalau korang minat boleh email or sms or call tapi ni seme utk saiz A4..

Adios wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan