Isnin, 23 Mac 2009

Sekali lagi untuk hari ini........Alhamdulillah

Muhammad Zafirul Adreen

Muhammad Zaffran Dini

Muhammad Zafirul Adam n Mohd Zamani..who else maaa


Assalamualaikum again for today..






Hari ni agak sebuk utk ISO..aku xde pengalaman ttp apabila menengokkan kawan2 huru hara aku pun dok follow gak. Macamana rupanya ISO tu enk..well wait n see..






Cuti sudah berlalu, banyak keje yang masih pending dan tergantung atau postphone atau what ever. Kehidupan juga nampaknya makin mencabar tidak semudah yang difikirkan. Banyak niat dan hajat yang tertangguh...aku hanya mampu merancang tetapi perancangan Allah adalah yang terbaik.






Sekali lagi tahniah untuk aku, nana, nini dan sudah tentu buat yang tersayang isteriku..kerana akan memperolehi ahli yang ke 3 dalam keluarga kami dan cucu ke 6 untuk mak aku. Yang hebatnya sesudah 5 minggu setengah baru lah kami menyedari kehadiran Junior (nama sementara),,,aku hanya mampu berdoa agar dia selamat termasuklah isteri aku. Apa pun Allah lebih tahu....so keep on prayin Allahuakhbar3X.






Nampak gayanya ayah aku masih gagal untuk berjalan selepas 5 bulan eksiden ni..ada je alasannya dan banyak juga dugaan utknya...ntah le no komen.






Seminggu cuti telah berlalu walaubagaimana pun beberapa masalah dapat diatasi buat sementara ini...cuma aku menunggu aje masalah yg mendatang hahahahhahhh.






SESAPA YANG MENGUNJUNGI BLOG MERAPU AKU NI TOLONG LE KOMEN SIKIT (JGN ROMEN)...AKU NI KADANG2 BANYAK YANG TAK BETUL DARI BETUL....BANYAK BENGKOK DARI LURUS (TENGOK HARI GAK...) HAHAHAHHA






* tahniah untuk Angah untuk kelahiran Muhammad Zaffran Dini



* tahniah untuk Acu Iwan sebab kalah di KAGUM Kota Penawar 2009 hahahaha






zact73

Tiada ulasan:

Catat Ulasan