Jumaat, 27 Mac 2009

Mari Buang Masa

SAMA TAPI X SERUPA

salam


xde apa yg menarik hari ni. aku duduk membuang masa kat bilik pensyarah ni je. Afzan sunyi sebab pensyarah sibuk nk completekan praktikum....so aku plak sibuk menyelesaikan kertas keje Kembara Visual..hihihihihi

Hari ni aku berpluang bertemu kawan lama (Xada) hurm 10 tahun x jumpa...banyak cite tapi cuma on9 aje...aku busy hahahaha well semoga ikatan silaturahim ini akan berpanjangan. Kita merancang Allah jua yang menjadi penentunya.

Petang ni aku n famili akan bergerak ke Kuantan...esok ada exam Mtest...bebudak KPLI ni le, apa lagi.

Aku xtaw nak tulis apa lagi cuma berharap n berdoa agar isteri n junior selamat....hidup ini sudahnya adalah ketentuan Allah kita hanya menjalaninya.....kata-kata dari Salleh Yaakob amat mempesonakan aku....seorang lelaki berbini 3 ttp mampu mengawal keadaan dgn sangat baik.

Apa lagi yang kita harapkan dari kehidupan ini? Apa lagi ye....kalau ikut nafsu semua kita hendak...aku berharap aku mampu menjalani semua ketentuan Ilahi dengan baik dan jayanya.

Well nak blah dulu....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan