Ahad, 21 September 2008

September yang laju...

Kak Lela n famili dari Ipoh datang untuk konvo Unimas

my famili di Jong Crocodiles

Nana Nini di Sematan berlatarkan Pulau Talang Talang

Ogy and family

45 tahun Sarawak dalam Malaysia


hahahahha

dah lama aku x menulis..skang dah tinggal 10 hari lagi posa n aku nak balik.....hahahahah nana nini Tie seme mood nak balik..mood ni kitaorg x rasa masa duk kat selancar dulu....well ni le hijrah.

Sepanjang cuti bulan 8 hari tu ramai lak yang berkunjung ke teratak buruk aku ni...well tetamu adalah rezeki. Tentang keje aku usah ditanya...aku x taw..aku doa je...tawakkal..end of oktober ada pembentangan...doa ok doa...

ko taw la posa kat Sarawak ni x macam Semenanjung...tapi pengalaman tu penting. Tahun ni aku solat kat masjid penrissen...selebihnya surau tudm....hahahah ustaz muhaimin tu laju beb...hahahahah

aku juga Allah takdirkan berjumpa Rick...banyak tolong aku ttg design,....betul atau salah, prof tak kata apa aku carry on aje...

well...apa lagi enk



wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan