Sabtu, 17 Mei 2008

THIS IS LIFE







































assalamualaikum

minggu ni aku agak sibuk ke hulu ke hilir...ntah apa2...hari selasa g jumpa prof..pastu ada le urusan2 rumahtangga...sibuk sungguh..hari rabu kemana enk..ntah dah lupa..hari khamis aku g puspakom tapi sebelum tu g jumpa Ku Pozi..member lama masa kecik..mcm2 cite ada..ttg Lipis..dia pun dah gemuk skit n skang bertugas di Balai Polis Bintawa. Petang tu aku g plak bawa T n anak2 g cari hadiah hari guru n makan. Pastu malam tu aku g ikut geng2 KAGAT g tahlil kat satu kampung atas sikit pekan Tapah tak jauh dari SMK. Tun A Razak..jalan Serian. Jauh gak masuk ke dalam...kampung tu ada ramai cina n bidayuh..tuan rumah ni mak ayah dia dah convert.,,..cuma ada 2 pintu je muslim..So ok la..ada makan2 ada gak marhaban kut. Malam seterusnya aku g makan kat jalan nenas..ok la..steamboat beb...abis satu famili tersandar kekenyangan. hari ni kitaorg g jogging n Satok...keh3x isi masa lapang.

Tentang keje aku tok sah di tanya aku tengah berusaha..

Wassalam doakan aku k...