Rabu, 14 Mei 2008

MALAS


assalamualaikum


well...aku sekarang tengah mengidam sindrom malas. aku rasa aku dah pasti dengan apa yang aku buat..tapi godaan dan cubaan tu banyak. susah jugak nak melawan malas ni. di waktu aku menaip ni aku mmg malas. aku cuma mampu melayan nana buat ayat b.m. esok nak gi puspakom plak. ari ni aku g maybank bt7 n satok nak setel roadtax kete..ntah apa kena ptang ni aku tido bro..ngantuk. tadi malam ustaz nasree ajak g serian sok malam,..tahlil..tengok le kalu sempat.


well hari2 sibuk mcm biasa..keje tak jalan gak..ntah ye ntah tidak..aku tak leh bayang kalau kembali keje sok..mesti sibuk gila..arghhh..gila memang gila.


stop dulu..doakan aku..tak sabar nak balik...


wassalam