Sabtu, 12 April 2008

pergh..boringnya

Sekolah agama Muadzam Shah..
SMK. Selendang
Bilik seni SMK. Perantau Damai
Bilik seni SMK. Chanis
SMK. Chanis..yang indah landskapnya

Assalamualaikum


Aku baru je bangun tido..dikejutkan oleh suara sumbang si Saida yang sumbang menyanyikan lagu Siti Nurhaliza...just take it..walaupun dari baka yang sama belum tentu suara pun sedap..keh3x..memandai plak aku.


Hati ni teringat kenangan sepanjang jalan di Rompin..aku pun pening gak..mana yang best jadi student tua atau duk penyelaras KRSV yang merayau seluruh Rompin...last skali aku lalu akhir disember lepas siap redah banjir kat Pekan..bila lagi nak ulang kenangan manis memusing satu Rompin..aku suka g sekolah orang..tengok keje bebudak..aku kebelakangan ni memang dah tak berapa kreatif.


Berlalu lagi hari ni yang serba boring..syukur atas rahmat Allah yang memberi aku hidup melihat merasa nikmat Nya di bumi Sarawak.


Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan