Khamis, 20 Mac 2008

JALAN-JALAN KE PASIR PANDAK

Gunung Santubong
persediaan awal...
langkah seterusnya
posing dulu
Surau Kg Pasir Pandak

Assalamualaikum...


Hari ni Maulidur Rasul..sik ada apa nak buat so bini aku ajak g berkelah. Nak ke man enk?Erm..ke Pasir Pandak je la. Tak jauh dari rumah aku ni...40 min lebih kurang.

So perjalanan nak ke sana cam biasa je..jalan nak ke Santubong. Sesekali rasa cam bawak kete kat Batu Pahat.

So pantainya kira ok le..boleh le bawok noreh..kitaorang cari le tempat nak pot...so dapat la kat tepi rumah orang kaya tak jauh dari situ ada la surau.

Yang penting Nana Nini boleh lepas gian mandi. Sebelum tu soru dulu beb.

Aku berpeluang jemaah zohor kat surau kg. Pasir Pandak, kebetulan diaorang ada sambutan Maulidur Rasul.

Abih mandi n makan kitaorang gerak g ke Kg. Buntal, ingatkan macam Beserah...ermmm ok la.

Alhamdulillah dua tiga hari ni rasa cam ok tapi aku tak suka rasa cam ni.


Esok cuti lagi, apa nak buat enk.