Selasa, 18 Mac 2008

HIDUP INI SUDAH TERTULIS DAN KITA TELAH MEMILIH>>>


assalamualaikum


dah lama aku tidak menulis...sibuk dgn tesis, yang aku kira sebagai penyakit yang kronik akan sembuh dengan izin Allah. Pergh.....hari ni aku cuba bincang dengan Prof. Khairul...nampaknya positif siap ada membayangkan tesis aku punya contribution le pada masa depan..tapi aku pun tak tau.


Penyelia aku mcm biasa...sembang dan sembang...tapi dia still the best penyelia dengan idea yang menyala


Naib Penyelia...kena buatan orang...bulan 9 baru sembuh


Banyak sungguh dugaan yang perlu aku hadapi dalam menyiapkan tesis ni..

aku kira ini adalah kifarah

natijah dari dosa tak taubat pada masa lalu mungkin juga masa kini


Bulan ni cukup menarik

terutama iklim politik Malaysia

BN is nearly ended...hope so

kekalahan di 5 negeri dan kehilangan KL

satu penampar jepun untuk Pak Lah

untuk bangun....

Aku cuma boleh berdoa untuk negara yang aman dan selamat untuk generasi akan datang


Adikku

Zamri...

Bukan Along tak faham masalah ngko

Bila aku ingatkan Adam

Aku simpati

tapi apa daya aku...

Aku tak dendam untuk dulu2

Tapi aku harap ngko sabo ini adalah dugaan dariNya

dan aku harap engkau berubah dik


Soal selidik akan kembali so doakan aku ok.........

Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan