Sabtu, 8 September 2007

September yang rencam...?

Aslkm

Dah masuk bulan september...keje aku macam tu gak..tertekan...aku pun tak tau aku kat mana..tahap motivasi aku rendah..nasib ada kata2 peransang dari Pn. Shukaila...Prof. Khiri aku tak tau camno....tawakal je la..semua yang terjadi di atas dunia ni bukan keja kita..ketentuan semuanya oleh Allah..kita insan daif lagi lemah cuma boleh usaha berdoa n bertawakkal.

Bulan ni...5/9/2007 cukup lapan tahun aku hidup bersama dengan isteri tersayang..untuk sampai ke angka 8 ni macam2 saat manis masam kelat masin n macam2 rasa lagi la. Aku berdoa agar Allah mengekalkan ikatan ini hingga ke akhir hayat sampai le akhirat. InsyaAllah.

Bulan ni gak Nana n Nini dah cukup tujuh tahun pada 9/9/2007...semoga korang menjadi anak yang berguna..ayah ibu selalu mendoakan.

Buat isteriku...
Terima kasih atas kasih sayang n kesabaran yang diberikan..rajin2 berdoa agar kita semua berjaya.

Buat anak-anakku..
Rajin-rajin lah selalu agar menjadi anak yang solehah.

3 bulan lagi abis le tahun 2007...aku harap keje aku setel dgn jayanya...doakan ok insya Allah.