Sabtu, 11 Ogos 2007


Tazkirah: Sebesar-besar atau seberat2 urusan, jangan dihadapi dengan muka berkerut, kerut muka itu dgn sendirinya menambahkan lagi kerut pekerjaan itu- HAMKA


Assalamualaikum....


Hari ni dapat bil telefon dekat gak 300 ringgit...tajuk tesis makin kukuh...perancangan makin jelas...grad ntah aku tak pasti bila. Duk kat Sarawak ni so far ok..everything is ok..a few thing to adat le..bukan senang nak memuaskan hati ni..dalam badan ni nafsu dan akal bukan senang nak balancekan.

Kepala ni biol gak menyiapkan soal selidik..langsung takde panduan..rasa macam banduan terkurung..

Semalam aku call anak murid di IPG Kuala Terengganu...dengo macam syok..cuma x pasti boleh lepas ke sana idak...insyaAllah. Kenapa Terengganu aku pun tak tau.

Hari ni jumpa Shukaila...tunjuk kerja kat dia..borak-borak sikit..petang lepas jumaat pegi PPG Samarahan menyetelkan PTK. Aku dah x sanggup nak amik..tapi harapan masih ada point blank je.

Untuk sekali lagi, buat tesis yang aku kasihi..please dont so cruel..aku dah tak daya nak memerah otak nih.


keh3X.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan