Jumaat, 17 Ogos 2007

aku dan keje aku...

sudah hampir 9 bulan aku dan famili kat sini...
semuanya alhamdulillah baik-baik saja..
semuanya berlalu dengan begitu pantas..cepat..
aku pun tak tau mampukah aku menyiapkan keje ini on time...
kekadang tu..mungkin selalu juga..aku rasa sunyi sangat..ntah
nasib baik ada 3 bunga mawar yang harum mewangi selalu mengelilingi aku..
yang penting aku ada Allah untuk mengadu..
masa terus berlalu..aku terus tak tahu..ntah
kejenya macam senang..tapi belit sikit..
ada dua orang budak perempuan sorang 26 tahun dan sorang lagi 25 tahun..
ngapa?...muda lagi dah jadi doktor...aku yang tua sabut ni duk pening buat master..
naik mual tekak nak mengabihkan...
apa ye...?
Aku cuma nak mintak doa engkorang tu je...
nak mintak duit aku malu...walaupun aku pakai kain dan baju..
Aku stop dulu dengan harapan aku dapat tamatkan study yang dah mula tumbuh bulu..????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan