Sabtu, 29 Disember 2012

UMP untuk kali ke 4

Alhamdulillah

28 Dis 2012 berjaya juga kaki ni melangkah masuk ke mini teater di Blok X UMP ngam2 pukul 9 pagi...(pukul 7.15 pagi dah gerak dari Temerloh). Dapat juga ruang untuk mendengar pembentangan master dari dua rakan guru (lelaki dan perempuan). Research nya nampak complicated..yg aku boleh ingat ialah perkataan Biofeeds...Kalau menurut Dr. Nubli yg ada kat tepi aku tu katanya, research yg dibentang hari ini adalah untuk membuktikan camane tingkahlaku boleh dikesan memlalui degup jantung...wowwwww..yang paling best pesan beliau tahun depan turn aku membentang keh keh keh...
Melihat dua rakan guru yg membentang mengingatkan kembali kenangan lama di Unimas..keh keh tersangatlah menyeksakan..tapi apa yg aku lihat hari ini tidaklah seteruk yg aku lalui...maybe ini satu persepsi awal...dan syukur kedua-duanya propasal telah diterima dengan pembetulan....mudahkan sesi ni..
Ok didoakan agar ada kekuatan utk menulis hahahaha amin

wallahuallam

Lipis 12.35am 29/12/12

Tiada ulasan:

Catat Ulasan