Sabtu, 16 Julai 2011

45km menuju SK. Jeransang Benta

Assalamualaikum n selamat sejahtera

Alhamdulillah....TQ kepada Unit Praktikum IPGKTAA kerana menetapkan aku untuk menyelia di SK. Jeransang. Untuk menuju ke Jeransang perlulah ke Benta atau ikut Kerambit pun boleh..jaraknya lebih kurang...tetapi aku lebih prefer jalan lama yg sungguh awesome dengan kata lain..jalan yg penuh berliku-liku dengan selekoh2 setajam siku bengkok hahahahahaha...

Saja je aku drive pelan2 pada pagi yg sungguh syahdu...melalui Benta..Budu..Kemahang..Tanjung Besar (sori kalau aku susun tak ikut kedudukan)....sangat best. Kat jalan ini menuju ke Jerantut ada banyak memori aku dgn family aku terutama Mijai dan Ina. Diaorg berdua ni kaki muntah sepanjang jalan sampai abis isi perut hahahaha

Apapun SK Jeransang adalah satu2 sekolah dalam karier aku sebagai lecturer barulah kutemui bilik PSV yang sesuai dan best.

Ok stop dulu hihihihi

wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan