Rabu, 29 Jun 2011

hidup mesti terus...

Assalamualaikum

Lately mmg malas nak menulis sbb itulah sindrom yg melekat kat badan nih..cuma di lewat malam ni aku nak tulis jugak.
Pertengahan tahun 2011 sedang bermula begitu juga dengan semester 2 2011..ttp ia tidaklah seriang semester sebelum walaupun aku semakin banyak belajar menjadi pengajar terhebat hihihhi
Sebenarnya semester ini berlaku konflik masa yg tidak mahu memberi ruang utk kami berehat mcm kat sekolah. Pd pandangan aku ini sangat2 lah kejam utk unit kecil yg sedang tempang kekurangan org ini.
Walaubagaimanapun ini bukan satu rungutan atau keluh kesah cuma pengalaman baru yg mematangkan diri dan organisasi.
Pelajar tertanya-tanya adakah unit ini akan menerima orang baru...jawapannya sangat mudah..hidup mesti diteruskan walau siapa pun yg datang..

wallahuallam....