Ahad, 13 September 2009

LUAHAN YANG PERLU DI iso KAN

hampir nak habis bulan puasa dan aku dah lama tak update posting...keadaan semasa terlalu sibuk dan menekan..agak stress dan menyakitkan tetapi kehidupan perlu diteruskan.
sememangnya ada beberapa perkara yang perlu aku merasa amat kecewa tetapi rasa ini tidak lah perlu diteruskan terus menerus kerana ia terjadi kerana Allah ingin menduga aku.
pada waktu ini aku berada pada titik yang paling lemah..blur dan confused tetapi ianya tak perlu dilayan kerana hari esok akan ada urusan yang lebih penting dan bermakna untuk aku..
so tiada kecewa sebenarnya cuma letih dan terasa bodoh kadang kala tetapi syukur aku kepada Allah kerana masih menduga aku walaupun aku adakala kelihatan sangat letih, lemah dan bodoh...jika itu ayat yang paling sesuai..so my friends hope u will happy ever after hahahahaha...and for me no regret at all...gambatte..

1 ulasan: