Rabu, 31 Disember 2008

SELAMAT KEMBALI KE SINI...LIPIS...SELEPAS 19 TAHUN

salam

ini adalah penulisan akhir sebelum tahun 2008 melabuhkan sauh. Malam ni kami sekeluarga bermalam di Hotel Jelai...jimat sikit rm 48 aje, malam semalam di Hotel Plaza Lipis rm 75. So far aku xleh nak putuskan nak diam di mana KIP Benta atau Afzan..banyak pertimbangan perlu dibuat,aku hanya mampu berserah pada Allah. Aku memang tak taw. 2 hari bulan ni prof nak jumpa di Subang Jaya,maktab lak ada meeting..im really confused...Allah suruh aku berfikir dan buat keputusan yang sebaiknya.
Tahun baru Hijrah dan Masehi telah dan akan kita lalui, dunia masih seperti itu tiada perubahan yang adil mahupun saksama...walaubagaimanapun aku berdoa agar Allah menetapkan ketentuan yang terbaik buatku tahun hadapan.insyaAllah

Ya Allah permudahkanlah urusan kami yang semakin merumit ini...wassalam

Lastly Selamat Tahun Baru,,semoga Afzan membawa khabar berita gembira buat kita semua.

wASSALAM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan