Khamis, 30 Oktober 2008

syukur

assalamualaikum
semalam berlalunya pembentangan aku...well bagi aku sendiri ianya x sebagus mana...tapi yg penting xde komen yang menyakitkan telinga cuma ada tambah situ dan sini. Bagi kawan-kawan lain tahniah, anda memang berkemampuan tinggi...aku sempoi...sharp on time sampai dipuji oleh Prof. Khairul sebab sharp-sharp..member2 lain seme overtime. Prof. Khiri pun x kata apa..just suruh aku menulis...hurm... cuma aku xtaw silent komen...bukan seme lecturer suka bercakap..well apa yang terjadi sudah ditentukan..aku cuma berdoa n berharap agar dapat menamatkan pengajian ini seperti yang aku plan.
Terima Kasih buat Mak n Abah (accident pulak..kaki masuk besi) serta yang tersayang Tie, Nana n Nini kerana doa.
Aku bersyukur kerana Allah mengabulkan permintaanku amin......
so sikit lagi walaupun ada banyak lagi...doakan aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan