Isnin, 20 Oktober 2008

Ramadan Open House In Taman Mas

Gadis Si Penyambut Tetamu

Puan Siti...Chef yang bertugas mengikut rooster


The Menu


assalamualaikum



Firstly

Selamat hari Lahir untuk aku....dan bini aku menghadiahkan sebotol perfume hahahahah mekasey dan Nana Nini duk sibuk suruh bukak hadiah...well im already 35 now....not much...still not much



Secondly

Aku dan Wife wat open house on 19/10...well okay la....aku sms seme frenz di sekitar2 ni n Kuching. Ada gak yg datang pada 18/10 hahahahah Thadzul n Prof. Khiri...what a joke...hahahahah. Pukul 2.15 baru le guest datang..dimulakan Ustaz Bakar (UITM Samarahan) diikuti Ustaz Yunus n famili n Ustaz2 KAGAT...dan kengkawan pelbagai gaya n rupa...syukur...dan diakhiri dengan Ustaz Jamal dekat2 maghrib n Ustaz Asri...9.00 malam..mcm le best aku ni seme guest tu ustaz...sebenarnya kebetulan.



Thirdly

Badan letih tetapi kena sambung gak tesis aku huhuhuhuhuhuhu

Bini aku pun keletihan sebab dia pulun masak mee kari, laksa, bee hoon, puding n dadih huhuhuhuh


Fourthly

Buat semua tetamu...terima kaseh

Wassalam...seketika

Tiada ulasan:

Catat Ulasan