Rabu, 7 Mei 2008

LIFE IS UNPREDICTABLE...


salam



Aku pun tak taw bahasa inggeris aku betul atau tidak...tapi sehari dua ni memang aku tertekan..duk melayan kalimah2 yang keluar dari mulut SV and pembantu SV. Walaupu masa pembentangan hari tu aku tak ditembak..tapi aku kekadang rasa blur dgn dua org makhluk Allah ni. Aku lebih suka jumpa timbalan dekan prof khairul. Tapi semua ini ketentuan Allah, aku perlu melaluinya suka atau tidak. Seperti jugak kehidupan sebelum ke alam barzakh kita wajib melalui kiamat kecil dulu pastu alam kubur no short cut. Cuma mood and motivasi aku semakin menurun...aku x pasti bagaimana ketentuan di depan..apa yang buleh aku buat hanya meminta pada Nya dan buat apa yang aku mampu.



Sememangnya aku rasa ni le dugaan yang perlu dihadapi semua orang yang belajar. Sememangnya amat perit. Kadang2 aku teringat saat2 indah di studio PSV SMKPJ n bebudak..cabarannya kurang,,maybe this is life shift...sapa yang tahu apa yang ada di hadapan kerana hidup ini tidak dapat diramal.



Wassalam....doakan aku kawan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan