Isnin, 14 April 2008

AKU MASIH SESAT

tak jauh dari Tebedu
Pekan pisang sesikat Serikin..sempadan Indonesia
Jong Crocodile Farms
Water Front Kuching
Airport waktu petang

Bulan 4 dah tinggal separuh

aku cam tu gak...duk terkial-kial

dlm kepala ni banyak idea..tapi stuck le

tapi aku tak le bodoh cam bebudak AF6


Hari ni aku isi data dulu..pas pingang rasa cam nak patah...

Aku pun gerak ke bangunan Sultan Iskandar simpang 3

ngeteh dgn Mat n fren..

xde apa sembangnya..lagha belaka...

Sebelum tu Phino cal mintak modul..KRSV

Baru tadi aku cal Wan mintak modul...


Well tu je aku wat ari ni.....

masih duk menatap data..

terkais-kais

terkial-kial

tercangak-cangak..


tapi apa yang bestnya

untuk sampai ke tahap ini

aku bersyukur sebab Allah masih memandu aku..

memberi aku ilham..

keluar dari kebodohan..

cuma aku x taw betul salah


ok stop dulu utk ari ni



Wassalam