Khamis, 30 Ogos 2007

Santubong Kuching Resort


Cuti seminggu yang lalu aku, tie, nana, nini...duk monyok je kat rumah...Mak Cik Ros pulak datang melancong suami n anak. Ada gak org Temerloh nak ke mari. Aku dah berasap melayan research yang tak sudah ni..no guide. So sempat gak kitaorg jamu diaor n bawak diorg makan kat Medan Kereta kat Kuching. Jangan terkejut kat sini mostly seme kedai cina...aku ndak xnak je makan..cover. Kami ke sini sebabnya kawan-kawan Pak Cik Halim semenya cina temerloh jaya. Sebelum Cik Ros balik aku kirimkan mak ikan terubuk n kek lapis...heh3x



Hujung minggu cuti aku n tie dengan selambanya pegi Santubong ntah tak tau nak ke mana...ingat nak berkelah je,,,dapat gak menginap di Santubong Kuching Resort, lebih kurang RM 170++...ok le untuk famili. Nananini separuh mati mandi kolam..x pernah puas. Petangnya kitaorang mandi laut plak pergh seronoknya..dah lamatak mandi laut. Malamnya seme tido lepas isyak...esok pagi lepas makan pagi Nananini sambung mandi kolam lagi.



Overall..ini lah nikmat Allah..nikmat berkeluarga

ingat nak pegi lagi tetapi keindahan pantai di Kuantan dan Terengganu tetap terpahat teguh dalam memori.