Isnin, 9 Julai 2007

DOA KU DIMAKBUL ALLAH

Hari ni macam hari-hari lain aku duk kat rumah mengadap komputer menyiapkan tesis ku, yang aku sendiri macam blur..kadang-kadang saja aku ngadap internet utk menghilangkan resahku memikirkan tesis ku ini. Dulu aku rajin gak masa awal-awal dulu g U, tapi kebelakangan ini momentum itu semakin slow...tapi FSGK Unimas tetap di hati.
Anak murid aku Redza dapat masuk ke Unimas (Fine Art)...budak ni kena rajin sergah sebab dia ada potensi tapi kadang-kadang tu lagha. Ila kat UPM (Industrial Design), hantar mesej kat aku...macam ragu-ragu. Pada aku dia ni pun ada potensi yang sangat baik just nak kena 'polish' dengan betul. Izwana (Unimas), Azie (USM) dan Aziah (UPSI) semenya dah masuk tahun 2, aku kira mereka dah matang...yang lain-lain tu senyap dan sunyi. Aku kesian beno kat diaorang mcm nk tolong...hanya Allah yang akan menentukan.
Miza(KUTPM), Noli (IKIP) dan yang lain kat LIM KOK WING...semoga kelian berjaya. Itu belum kira yang berada di UITM (Shah Alam,Kelantan & Perak) keep on fighting serta yang duk di IPG tabahkan hati korang.
Ramai gak anak murid aku yang dpt masuk U amik art course, tak macam aku dulu kena struggle gila untuk sampai tahap ni.
Hari ni Puan Shukaila email suruh aku present pada 25 Julai ni...aku tak ready lagi...apa pun aku nak tengok minah salleh tu dulu..pastu tu kira tawakkal je la sebab Allah dah makbulkan doa aku...Alhamdulillah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan